سرپرست کمیته امداد استان مرکزی اعلام کرد:
سرپرست کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد هشت آشپزخانه برای طبخ اطعام نیازمندان در قالب طرح همسفره و در زمینه ی رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت کامل اصول بهداشتی در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی، با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه برای حمایت نیازمندان و فقرا جامعه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شکل گرفت، افزود: کمیته امداد استان مرکزی همانند سایر دستگاه‌ها برای لبیک به فرمان رهبری وارد میدان شده است.
وی با بیان اینکه چهار آشپزخانه در سطح شهرستان اراک ، دو آشپزخانه در شهرستان ساوه و دو آشپزخانه در شهرستان خمین فعالیت خواهند کرد یادآورشد: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در زمینه ی حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود.
بهرامی با اشاره به استمرار اجرای طرح شکرانه سلامت افزود: در این طرح ساماندهی نذورات ماه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، خیران و نیکوکاران همچنین می توانند با شماره گیری#۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.
سرپرست کمیته امداد استان مرکزی گفت: پیش بینی مساعدت نقدی برای مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به صورت بلاعوض و چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و استمهال وام‌هایی که سررسید شده برای خانواده‌های اولویت‌دار‌ از جمله زنان سرپرست خانواده، بیماران صعب‌العلاج و افرادی که کودکان سؤتغذیه دارند از برنامه های کمیته امداد استان مرکزی در این رزمایش است.
او اظهارداشت: با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و قرارگاه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه پیش‌بینی شده تعداد ۴۵ هزار سبد کالا با سرانه ۳۵۰ هزار تومان توسط ستادهای شهرستانی با شناسایی و معرفی نیازمندان با رعایت عزت و کرامت در منزل مددجویان توزیع شود.
بهرامی با بیان اینکه جذب سه هزار و ۵۰۰ حامی برای کودکان یتیم و طرح محسنین هم یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد استان است گفت: در رزمایش کمک مؤمنانه مردم می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی و با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شرکت کنند،هم اینک در سطح استان بیش از ۱۰۰ دفتر نیکوکاری فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار