نماینده ولی فقیه مازندران در بابلسر:
جلسه قرارگاه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه بابلسر با هدف ارائه گزارش عملکرد به نمایندگی ولی فقیه مازندران از چگونگی برنامه ریزی این رزمایش در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 16 April 2020

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : هدف از حضور در بابلسر دیدار با مسئولین این شهرستان که در مسائل اخیر مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مردمی و مومنانه و هم در زمینه قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) که برنامه های بسیار خوبی داشته اند ، بوده است.

بابلسر پیشتاز و موفق در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده است
 

بر اساس این گزارش، وی افزود : این شهرستان با حمایتها و هدایتها و راهنمایی ها و مدیریت خوب امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام قلی پور و همدلی و همکاری فرماندار ، فرماندهی سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی و شهردار و مدیریت آموزش و پرورش الحمدالله اقدامهای بسیار خوبی را توانسته است انجام دهد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد : بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اجرای رزمایش مواسات ، شهرستان بابلسرجزو اولین شهرهایی بود که لبیک گفته و اقدامات شایسته ای را توانست انجام دهد و گامهای خوبی هم در زمینه جمع آوری کمک های مردمی و شناسایی اقشار نیازمند برداشته است.

بابلسر پیشتاز و موفق در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده است
 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه هم اکنون در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم ، با شروع این ماه مبارک ، کمک های مردمی هم به صورت محله محوری و مسجد محوری تقسیم و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم جامعه ما سه دسته هستند ، گفت : یک دسته کسانی هستند که خودشان میتوانند زندگی خودشان را تامین نموده و نیازمند به کمک دیگران نیستند و
- بلکه باید به دیگران هم کمک کنند ، دسته دیگر ضعفا و محرومین هستند که رزمایش مواسات جهت رسیدگی و کمک به این اقشار بوده و دسته آخر هم افرادی هستند که از همه ضعیف تر و بی زبان تر ، و در حقیقت همان متوفی هایی هستند ، همان بندگان خدایی که دچار کرونا ویروس شدند و از این دنیا رفتند .

در ادامه آیت الله محمدی لائینی به هدف از تشکیل قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) نیز اشاره کرد و گفت : هدف از تشکیل این قرارگاه این است که این متوفیان از حداقل حقی که به گردن ما دارند ، ما آنها را بدون غسل و کفن روانه آخرت نکرده و حتما باید آنها را غسل داده و نمازمیت خوانده شود ، چرا که همه اینها اهل نماز و ایمان و طهارت بوده و نباید آنها را همانند اشیا در قبر معدوم کرد و حرمت آنها باید حفظ شود.

وی در خاتمه با تاکید براینکه این شهرستان در تمام زمینه ها بسیار خوش درخشیده است و ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه مردم و مسئولین شهرستان بابلسر گفت : خداوند را باید شاکر بود که امروز چنین مردم و مسئولین متحدی را داریم وانشالله که همه بتوانیم موجبات رضایت مندی مقام معظم رهبری را به خوبی فراهم نماییم .

در این نشست سرهنگ موسوی نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز به ارائه گزارش این رزمایش پرداخت و گفت : از شروع این بیماری تا کنون کلیه پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت بیش از ۵هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی طی چندین مرحله در بین نیازمندان توسط گروههای جهادی بسیج در سطح محلات این شهرستان توزیع شد.

وی افزود : در رزمایش گسترده همدلی و مواسات و کمک مومنانه بیش از ۲ هزار نفر از سرپرستان خانوار نیازمند شناسایی شدند.

موسوی نژاد تصریح کرد : با توجه به اینکه پایگاههای مقاومت در اجرای طرح امام موفق عمل کردند پیش بینی این است در این طرح نیز موفق از قبل خواهند بود.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با اشاره به اینکه این رزمایش با رمز صاحب الزمان در روزنیمه شعبان آغاز شد ، گفت : این موفقیتها ماحصل همکاری و همیاری ائمه جمعه این شهرستان بویژه بابلسر ، فرماندار ، شهردار ، خیرین و دیگر مسئولین و بسیجیان و گروههای جهادی خواهد بود که به سهم خودم از همه این عزیزان تشکر و قدردانی خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار