سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس فتا با رصد فضای مجازی از ۱۵ فروردین تاکنون به مدیران بیش از ۱۲۲ نشانگاه و کانال بابت انتشار مطالب نامناسب در مورد کرونا تذکر داد تذکر داده و تعدادی از آن‌ها هم فیلتر و ملزم به حذف مطلب شدند.
کد خبر: ۸۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 15 April 2020
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی که قصد بر هم زدن امنیت روانی شهروندان در روز‌های گسترش ویروس کرونا را داشتند؛ فیلتر شد.

به گزارش تسنیم، سردار کامرانی صالح اظهار داشت: ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی با استفاده از فضای روانی جامعه اقدام به پخش شایعات یا کلاهبرداری برای فروش اقلام بهداشتی و دخالت در امور پزشکی را داشتند که با تلاش پلیس فتا فیلتر شدند.

وی افزود: پلیس فتا با رصد فضای مجازی از ۱۵ فروردین تاکنون به مدیران بیش از ۱۲۲ نشانگاه و کانال بابت انتشار مطالب نامناسب در مورد کرونا تذکر داد تذکر داده و تعدادی از آن‌ها هم فیلتر و ملزم به حذف مطلب شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۳۷ مدیر کانال تلگرامی هم به پلیس فتا احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کامرانی صالح بیان کرد: پلیس با رصد فضای مجازی، اجازه سوء‌استفاده از فضای روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی را به افراد فرصت طلب نمی‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار