سردار کامرانی صالح گفت: از ۱۵ فروردین تا کنون مدیران بیش از ۱۲۲ نشانگاه و کانال در فضای مجازی احضار و مورد تذکر قرار گرفته‌اند که تعدادی از آن‌ها نیز فیلتر و ملزم به حذف مطلب شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 14 April 2020
فرمانده انتظامی استان از فیلترینگ ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی مرتبط با کرونا در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در راستای مقابله با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت روانی شهروندان را در فضای مجازی با توجه به شرایط ایجاد شده در اثر بیماری کرونا داشتند، برخورد با این گونه افراد در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به فیلترینگ ۱۶۵ نشانگاه اینترنتی در استان همدان گفت: این نشانگاه‌ها در بحث پخش شایعات یا کلاهبرداری مرتبط با موضوعات کرونا از قبیل: فروش اقلام بهداشتی و دخالت در امور پزشکی فعالیت داشته‌اند.

سردار کامرانی صالح افزود: از ۱۵ فروردین تا کنون مدیران بیش از ۱۲۲ نشانگاه و کانال در فضای مجازی احضار و مورد تذکر قرار گرفته‌اند که تعدادی از آن‌ها نیز فیلتر و ملزم به حذف مطلب شده‌اند.

وی بیان داشت: در این رابطه ۳۷ مدیرکانال احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی در استان معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس با رصد فضای مجازی اجازه نخواهد داد که افراد فرصت طلب اقدام به برهم زده امنیت روانی و تشویش اذهان شهروندان در خصوص موضوعات مربوط به بیماری کرونا کنند و برابر قانون مقتدرانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار