محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بقاع تا اطلاع ثانوی تعطیل است،در ایام ماه مبارک رمضان در صورت ادامه یافتن بیماری کرونا برنامه ها در جوار بقاع به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 14 April 2020

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دستور بازگشایی بقاع از سوی ستاد مدیریت کرونا صادر می شود و تا اطلاع ثانوی تعطیل است درباره بازگشایی آن در ماه رمضان هم هنوز تصمیمی اتخاذ نشده اما با توجه به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه کرونا ویروس احتمالا در ماه رمضان هم ادامه پیدا کند، بقاع نیز تعطیل خواهد بود.

وی افزود: در صورت ادامه تعطیلی ها برنامه ها را به شکل مجازی برگزار می کنیم، در لیالی قدر، دعای سحر، انس با قرآن و ترتیل خوانی در کنار بقاع متبرکه به صورت زنده و صرفا با حضور مداح و سخنران برگزار می شود.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است کارگاه ماسک سازی را به زودی افتتاح کنیم و ٧ هزار بسته بهداشتی در بین مردم توزیع کرده، همچنین طرح نسیم انتظار در قالب ٨ کاروان در سطح استان برگزار شد، مداح و سخنران در داخل ماشین های دیگری به شکل سیار مولودی خوانی انجام دادند در کنار اینها تبرکات مهدوی را داشتیم که بر اساس آن ١٢٠٠ بسته غذایی درب منازل مردم حاشیه نشین شهر توزیع شده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار