مرد باورش نمی‌شد که پس از یک‌ عمر زندگی شرافتمندانه چطور یک جوان یک‌لاقبا بتواند کلاهی به این بزرگی سرش بگذارد.
کد خبر: ۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 27 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، داستان از آنجا آغاز می‌شود که فردی شیاد به‌نام جواد، خود را به‌عنوان مهندس معرفی می‌کند و به‌طور اتفاقی با این خانواده آشنا می‌شود. پس از گذشت زمان کوتاهی مهندس جوان از دختر این خانواده خواستگاری می‌کند و در گیر‌و‌دار مراسم خواستگاری و شناخت بیشتر، خواستگار جوان با پدر همسر آینده‌اش سر صحبت فروش یک واحد مسکونی در بولوار فکوری مشهد را باز می‌کند.

مرد جوان پس از جلب اعتماد خانواده دختر، آن‌ها را برای بازدید از این خانه می‌برد و با توجه به رابطه فامیلی با این خانواده می‌خواهد آپارتمان را با قیمتی مناسب به‌صورت قسطی به آن‌ها بفروشد و با این عنوان پدر خانواده مبلغ ٨٠میلیون تومان وجه نقد را بدون هیچ‌گونه رسید و قولنامه‌ای به داماد قلابی می‌دهد که از همان تاریخ او متواری می‌شود.

در تعقیب داماد قلابی

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: در‌پی وصول پرونده‌ای از دادسرای عمومی مبنی‌بر کلاهبرداری، تیمی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شد. سرهنگ بیدمشکی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی و دختر جوان ‌با همکاری آن‌ها چهره فرضی کلاهبردار را ترسیم کردند و دستگیری او را در دستورکار خود قرار دادند.

زندگی مخفیانه در بولوار امامت

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل اولیه تحقیق مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه این مرد شیاد در خیابان امامت مشهد شناسایی و با کنترل نامحسوس محل با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافل‌گیرانه این شیاد دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به کلاهبرداری و جعل عنوان اعتراف کرد.

بیدمشکی گفت: پرونده مقدماتی به‌همراه متهم و شکایت به دادسرا ارسال و بنا به احکام صادره قضایی، متهم برای تحقیقات تکمیلی در بازداشت پلیس آگاهی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار