آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید گفت: تیم هسته ای خیلی با قدرت و منطق و استدلال و با حفظ عزت و عظمت با طرفهای غربی مذاکره کرد.
کد خبر: ۸۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹ 27 August 2015
به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار مجید تخت روانچی عضو ارشد تیم مذاکر کننده هسته ای کشور و معاون اروپا و امریکای وزارت امورخارجه افزود: تیم هسته ای کار بسیار بزرگی انجام داد، همه به تیم هسته ای با نظر اکرام می نگرند. 

وی اضافه کرد: تیم هسته ای که از رجال شایسته و با ویژگیهای خاص هستند، مدتی زحمت کشیدند، دعاهای مردم و دلهای آنان همواره پشت سر شما بود. سلام مرا به آقای دکتر ظریف و معاونان ایشان برسانید. 

آیت الله نوری همدانی گفت: اینکه در این مذاکرات دنیا قدرت هسته ای ایران را برسمیت شناخت و به دشمنان اسلام توانستید این قدرت را بفهمانید، ارزشمند است. 

وی افزود: اینکه برجام به کجا می رسد، در حال بررسی است. اصول انقلاب و خطوط قرمز را باید همواره حفظ کرد. 

وی گفت: توجه داشته باشید دشمنان ما بسیار کینه توز هستند، اینها فکر براندازی نظام را همچنان در سر دارند، روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان جزو اصول ماست. 

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی به قوت خود باید تداوم داشته باشد. 

معاون اروپا و امریکای وزارت امورخارجه امروز در سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات مراجع تقلید جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز دیدار و گفت و گو کرد. 

وی همچنین عصر امروز با حضور در جامعه المصطفی العالمیه با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس جامعه المصطفی دیدار و گفت و گو کرد و در جریان عملکرد و برنامه های جامعه المصطفی(ص) در قاره های اروپا و آمریکا قرار گرفت. 

معاون وزیر خارجه در این سفر با آیت الله فاضل لنکرانی نیز دیدار و گفت و گو کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار