مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت آشنایی صنعت‌گران با قوانین مالیاتی تاکید کرد و گفت: صنعتگران استان با حمایت‌های مالیاتی آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز ، رسول رسولی در نشست زنان کار آفرین، صنعتگر و بازرگان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: آشنایی سرمایه‌گذاران، صنعت‌گران و مدیران مجموعه‌های اقتصادی با قوانین مالیاتی باعث می‌شود تا آنها بتوانند از حمایت‌های مالیاتی آگاهی کافی داشته باشند.

وی از اجرای اصلاحیه قانون مالیات مستقیم از آغاز سال آینده خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد در برخی از موارد در این اصلاحیه سخت‌گیری‌هایی وجود دارد که مدیران مجموعه‌های صنعتی و اقتصادی و تولیدکنندگان باید با اطلاع صحیح از این اصلاحیه در راستای کاهش مشکلات احتمالی بکوشند.

مدیرکل امورمالیاتی استان، گفت: قانون موارد معافیت‌های مالیاتی را به صورت روشن و شفاف مشخص کرده است و در برخی از موارد ما شاهد هستیم که فرد به علت عدم آگاهی از قوانین برای فعالیتی که معاف از مالیات است، اقدام به واریز مالیات می‌کند.

رسولی با اشاره به لزوم ارائه اظهارات صحیح در میزان درآمدها از سوی ‌فعالان اقتصادی، صنعتی و تولید، گفت: در صورتی که درآمد‌ها از سوی فرد کتمان شده باشد و ما متوجه این موضوع شویم فرد باید 40 درصد جریمه غیر بخشودگی را پرداخت کند.

وی گفت: تبیین قوانین مالیاتی برای بخش تولید ضرورتی انکار ناپذیر است که در این راستا برنامه‌های آگاه سازی را در استان اعمال خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :