نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص بودجه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به صورت عادلانه بین همه شهرستان‌ها شد.
کد خبر: ۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 26 August 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص بودجه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به صورت عادلانه بین همه شهرستان‌ها شد.

به گزارش فارس؛علی‌نعمت چهاردولی در شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه در سفرهای استانی باید به همه شهرستان‌ها توجه ویژه شود، اظهار کرد: همه اعتبارات نباید تنها به مرکز استان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: اگر بودجه و اعتباری برای بخش صنعت، احداث بزرگراه، تصفیه‌خانه و... در نظر گرفته می‌شود باید برای همه شهرستان‌ها لحاظ شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان ملایر نیازمند مطالبات زیادی در این سفر است، گفت: شهرستان ملایر به دلیل موقعیت استراتژیک، جوانان تحصیلکرده و ظرفیت‌های بالا در بخش‌های مختلف نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه ملایر در بخش صنعت دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است، تصریح کرد: متأسفانه همه مواد معدنی مهم شهرستان به صورت خام از شهرستان خارج می‌شود که نیاز است معادن صنعتی در خود شهرستان فرآوری شود تا اشتغال قابل توجهی را برای شهرستان داشته باشد.

چهاردولی توجه به صنعت مبل و منبت، کشاورزی، ارتقای دانشکده پرستاری به دانشگاه و... را از دیگر مطالبات شهرستان ملایر دانست.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات ملایر بحران کمبود آب شرب است، گفت: یک چهارم روستاهای ملایر با تانکر آبرسانی می‌شوند.

احمد آریایی‌نژاد بر ایجاد مجتمع‌های آبرسانی در ملایر تأکید کرد و گفت: در این زمینه نیاز است توجه ویژه‌ای به شهرستان ملایر صورت گیرد.

وی توجه به آب کشاورزی، رفع مشکلات کشاورزان با توجه به بحث سرمازدگی، توجه به اشتغال، امنیت شغلی دهیاران، توجه به بحث گردشگری و صنایع‌ دستی و... را از دیگر مطالبات مردم ملایر در سفر رئیس جمهوری به استان همدان دانست.

امام جمعه موقت ملایر نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: تکیه بر دانش فنی می‌تواند باعث توسعه اقتصاد کشور شود.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف نیازمند حمایت است، اظهار کرد: توجه به حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، رفع مشکلات اشتغال و ازدواج، به‌کارگیری سرمایه‌ها، ارتقای بخش‌های مختلف از مطالبات مردم ملایر از رئیس جمهور است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن تقدیر از حضور مردم ملایر در استان و استقبال از رئیس جمهور گفت: امروز مردم مانور بسیار خوبی را در دفاع از دولت خود به نمایش گذاشتند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه این حضور نشان از تأیید عملکرد دولت طی دو سال گذشته بوده است، افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید نیازها و مشکلات مردم را شناخته و در راستای رفع آن گام بردارد.

وی با اشاره به مطالبات شهرستان ملایر در سفر هیئت دولت به استان همدان بیان کرد: تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهر ملایر با توجه به پیشرفت 30 درصدی آن بعد از 12 سال، پیگیری و تخصیص اعتبار برای تصفیه‌خانه سد کلان، استادیوم 5 هزار نفری ملایر، تقاطع غیر‌همسطح میدان انقلاب و میدان تعاون، تکمیل کتابخانه مرکزی و... از دیگر مطالبات مردم ملایر در این سفر است.

فرماندار ویژه ملایر چهارخطه شدن محور سامن، بروجرد، تکمیل مصلای ملایر، تکمیل حوزه علمیه برادران ملایر، احداث کمربندی و کنارگذر شهر ملایر، ایجاد مجتمع‌های آبرسانی در روستاها، ساختمان گمرک، احداث دانشگاه علوم پزشکی و... را از جمله مطالبات مردم ملایر در این سفر برشمرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
واقع بنده در طول چند سال عمرم تحقیر شهرستان ملایر به این شدت را ندیده بودم. رئیس جمهور به استان همدان آمدند و در مرکز استان از آزاد راه گرفته تا پل و کارخانه و بیمارستان افتتاح و کلنگ زنی کردند ولی در ملایر بهسازی یک روستای کوچک و افتتاح چند واحد منزل مسکونی روستایی برنامه سفر بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار