فرمانده انتظامي استان يزد گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق به كشف 575 کيلو ترياک، 180 کيلو هروئين و 10 کيلو و 600 گرم شيشه از سوداگران مرگ در محورهاي ورودي استان شدند.
کد خبر: ۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 25 August 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار "ايرج کاکاوند" ادامه داد: با توجه به اين که استان يزد جزو شاهراه‌هاي اصلي و ترانزيتي موادمخدر توسط قاچاقچيان و سوداگران مرگ است، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان از حرکت يک محموله موادافيوني از شرق کشور مطلع شدند.
وي بيان كرد: تحقيقات ماموران ادامه داشت تا اين که شب گذشته سوداگران مرگ با دو خودرو سواري وارد راه‌هاي مواصلاتي استان شدند و به همين منظور تيم‌هاي عملياتي پليس يزد مسير ورودي اشرار را تحت نظر قرار دادند.

کاکاوند ضمن اشاره به عمليات ضربتي ماموران پليس و متوقف ساختن خودروهاي اشرار، خاطرنشان کرد: در اين عمليات ضربتي و غافلگيرانه، 575 کيلو ترياک، 180 کيلو هروئين و 10 کيلو و 600 گرم  شيشه کشف و پنج تن از قاچاقچيان نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اين که در اين عمليات نيز دو خودرو سواري سمند و وانت مزدا از سوداگران مرگ توقيف شده است، تصريح کرد: يکي از اولويت‌هاي اصلي پليس استان يزد که دغدغه و نگراني اکثر خانواده‌هاست، موضوع مبارزه با موادمخدر و دستگيري توزيع کنندگان موادافيوني است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار