زهرا دفتری در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: طرح کاهش دامنه نوسان بازار بورس ایده ای بسیار کاربردی جهت حفظ و ماندگاری سرمایه گذاران در بازار بورس بود.
کد خبر: ۸۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 10 March 2020

زهرا دفتری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون دامنه نوسان بازار بورس به میزان ۵ درصد می باشد که این امر سبب شده شیب صعودی بازار بسیار شدید باشد و در هنگام منفی شدن بازار نیز به همین اندازه شاهد افت شدید ارزش سهام ها بودیم.

وی در ادامه بیان داشت: بر همین اساس طرحی ارائه شد مبنی بر کاهش دامنه نوسان به ۲ درصد که این امر سبب می شد سرمایه گذاران و سهامداران با آرامش خاطر در این بازار حضور داشته باشند اما متاسفانه این طرح اجرایی نشد و هم اکنون شاهد هستیم که سهامداران در مواقع افت قیمت سهام ها حتی تا ۲۰ درصد سرمایه خود را در ۴ روز از دست می دهند.

مدیر شرکت بورس منطقه ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: آمار معاملات بورس منطقه ای کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است که این آمار تنها متعلق به معاملات حضوری می باشد و با اضافه کردن معاملات آنلاین به این آمار شاهد آماری بسیار درخور و مناسب هستیم.

زهرا دفتری در پایان از شهروندان خواست در این ایام از مراجعه حضوری به بورس کرمانشاه خودداری کنند و ابراز داشت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم است شهروندان به صورت آنلاین اقدام به دریافت کد بورسی نمایند و از مراجعه حضوری حضوری به بازار خودداری کنند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار