یادداشت : رسول ابراهیمی
با این اظهار نظر بی شرمانه و اظهارات مشابه،حتی اگر ریه هایمان از کرونا رها بشود، ظاهراً قرار نیست ریه ههای فرهنگ و هنر کشور اسلامی از ویروس های سلبریتی رها شود
کد خبر: ۸۲۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 09 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، درسال های اخیر برخی از هنرمندان و ورزشکاران که از آنها با عنوان سلبریتی یاد می شود،پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و به خودشان حق داده اند که علاوه بر عالم هنر،در حوزه‌های پزشکی مذهبی اجتماعی هم برای مخاطبانشان نسخه پیچی کنند.

 

در روزهای اخیر که ویروس منحوس کرونا وارد کشور شده،شاهدیم که بسیاری از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی خالصانه وارد کارزار و میدان مبارزه شده و برخی از آنها هم در این راه جانشان را از دست داده اند. ولی در این میان برخی ها میخواهند از این نمد برای خودشان کلاه ببافند و با بهانه اظهار شادمانی و خوشحالی،جاده صاف کن امیال نامشروع خود شوند.

نمونه بارز این مسأله انتشار ویدیوهای رقص پرستاران و پزشکان، بظاهر از محیط های بیمارستانی و توصیه بی محابای سخنان منتسب به این هنرمند ،می باشد.
این سلبریتی بی هیچ واهمه ای میگه معترضان رقص زن و مرد نامحرم مقابل هم، نمونه انسانی شناسایی نمیشوند!
این یعنی همه اعتقادات و آیات مصرح قرآن در خصوص محرم و نامحرم کشک و باد هوا...!
با این اظهار نظر بی شرمانه و اظهارات مشابه،حتی اگر ریه هایمان از کرونا رها بشود، ظاهراً قرار نیست ریه ههای فرهنگ و هنر کشور اسلامی از ویروس های سلبریتی رها شود.
دکتر رسول ابراهیمی
پژوهشگر و کارشناس فرهنگی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :