پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در طرح دوروزه مبارزه با سارقان خیابانی با دستگیری بیست کیف‌قاپ حرفه‌ای پرده از راز پنجاه فقره سرقت برداشت. جوانی ٢٨ساله در یک استخر پرورش ماهی دچار غرق‌شدگی شد و جان باخت.
کد خبر: ۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 25 August 2015
دستگیری ٢٠کیف‌قاپ با ٥٠فقره سرقت

پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در طرح دوروزه مبارزه با سارقان خیابانی با دستگیری بیست کیف‌قاپ حرفه‌ای پرده از راز پنجاه فقره سرقت برداشت. به‌گزارش شهرآرا، طرح مبارزه با سرقت‌های خیابانی با محوریت زورگیری، کیف‌قاپی در سطح استان به اجرا درآمد.

در اجرای این طرح پلیس آگاهی خراسان‌رضوی و رده‌های تابعه در شهرستان‌ها با شناسایی سارقان سابقه‌دار بیست کیف‌قاپ را دستگیر کردند. در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از متهمان و مواجهه حضوری با تعدادی از مال‌باختگان،کیف‌قاپان به پنجاه فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ بیدمشکی، رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با تاکید بر استمرار این طرح‌ها گفت: در این طرح، یک زورگیر نیز شناسایی و دستگیر شد.

مرگ جوان ٢٨ساله در استخر پرورش ماهی

جوانی ٢٨ساله در یک استخر پرورش ماهی دچار غرق‌شدگی شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: ساعت ٨:١٥ صبح روز شنبه گذشته پلیس در جریان یک مورد غرق‌شدگی در استخر پرورش ماهی در روستای کلاته‌عرب قرار گرفت.

سرهنگ غلام‌زاده افزود: با حضور مأموران و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که جوانی ٢٨ساله به‌نام علی‌اصغر هنگام سرکشی از استخر پرورش‌ماهی

به‌علت مهارت‌نداشتن در فنون شنا و ناتوانی در کنترل‌کردن خود داخل استخر سقوط کرده و دچار خفگی شده است که جسد با کمک‌ عوامل امدادی بیرون کشیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار