تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.
کد خبر: ۸۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 07 March 2020

تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.

 

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات مسئولین در استان رشت پیرو مقابله با تهدید ویروس کرونا گفت: در حال حاضر مردم رشت به اقلامی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتیاج زیادی دارند.

وی تاکید کرد: همچنین باید بیمارستان‌های زیادی برای مداوای بیماران کرونایی در شهر رشت در نظر گرفته شود البته کمبود قرص و اقلام دارویی برای بیماران کرونا‌یی در رشت و استان گیلان احساس می‌شود که باید این موارد تامین شود که ما هم در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: با این حال مردم باید در این شرایط بیشتر در منازل خود بمانند و در مکان‌های پر جمعیت حاضر نشوند تا این مشکل به نوعی کاهش یابد.

کوچکی‌نژاد در ادامه در زمینه تمهیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه وزارت بهداشت درمان نتوانست نیاز‌های استان گیلان را در برابر این بیماری تامین کند.

وی افزود: در این زمینه نه تنها برخی اقلام به دست مردم نرسید که حتی پرسنل درمانی هم برخی اقلامی درمانی را در اختیار نداشتند. و در حال حاضر در این زمینه مجدداً به داروخانه‌ها رجوع شده است.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه وزارت بهداشت در گام نخست مقابله با ویروس کرونا در گیلان موفقیت‌آمیز عمل نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار