کامران زنگنه با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ارتقاء سلامت شهرستان مقرر شد کلیه خبازی‌ها حتی الامکان از دستگاه کارتخوان برای دریافت وجه استفاده کنند، اظهار کرد: کلیه مالکان و متصدیان نانوایی‌ها موظف هستند تا پایان بحران فعلی بیماری کرونا، نفر جدیدی را برای دریافت و پرداخت وجه به کار بگیرند و مسئول عرضه نان به مشتریان با رعایت کامل نکات بهداشتی، هیچ گونه ارتباطی برای دریافت پول و کارت کشیدن نداشته باشد.
کد خبر: ۸۲۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 04 March 2020
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: از دیروز عرضه مرغ به صورت فله‌ای و خارج از کیسه ممنوع شده و مرغ فروشی‌ها حق تکه کردن مرغ را ندارند و باید مرغ را به صورت بسته بندی و سالم به فروش برسانند.

به گزارش ایسنا، زنگنه افزود: این موارد با تشکیل اکیبی متشکل از اداره تعزیرات، دامپزشکی، مرکز بهداشت و صمت به تمام مرغ فروشی‌های سطح شهر ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ارتقاء سلامت شهرستان مقرر شد کلیه خبازی‌ها حتی الامکان از دستگاه کارتخوان برای دریافت وجه استفاده کنند، اظهار کرد: کلیه مالکان و متصدیان نانوایی‌ها موظف هستند تا پایان بحران فعلی بیماری کرونا، نفر جدیدی را برای دریافت و پرداخت وجه به کار بگیرند و مسئول عرضه نان به مشتریان با رعایت کامل نکات بهداشتی، هیچ گونه ارتباطی برای دریافت پول و کارت کشیدن نداشته باشد.

زنگنه با تأکید بر اینکه درب نانوایی‌ها باید به صورت مداوم باز باشد و پلاستیک و یا مانعی در جلو درب نانوایی‌ها نباشد، ادامه داد: چنانچه در بازرسی‌ها موارد فوق توسط واحد‌های خبازی رعایت نشود، نسبت به اعمال قانون اقدام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: براساس تأکیدات فرماندار ملایر و مصوبه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا، خبازان سطح شهرستان ملایر مورد بازدید تیم کارشناسی قرار می‌گیرند، تیم نظارت، وضعیت بهداشتی خبازان را مورد بازدید قرار می‌دهند و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

زنگنه با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت گرانفروشی، احتکار ماسک، ژل ضدعفونی، دستکش و مواد شوینده به شماره تماس‌های ۳۳۳۳۳۸۰۰ و یا سامانه تلفنی ۱۲۴، اطلاع دهند، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی نهایت تلاش خود را مبذول می‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار