رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان تاکید کرد:
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان گفت: با متخلفان و افرادی که در زمینه کروناویروس به دنبال سودجویی هستند، باید به صورت جدی برخورد شود.
کد خبر: ۸۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 03 March 2020

علی‌محمد رحمانی‌زاده با اشاره به شرایط جامعه با توجه به مساله کروناویروس، اظهار کرد: جامعه پزشکی، پرستاری و خدماتی با بسیج همه نیروها و امکانات در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و در این زمینه از مردم در مراکز پزشکی و درمانی مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به مساله کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بازار، افزود: سازمان‌ها و ارگان‌های متولی از جمله سازمان صمت، بازرسی اصناف، معاونت غذا و دارو و اداره‌کل تعزیرات حکومتی باید با متخلفان و افرادی که در زمینه کروناویروس به دنبال سودجویی هستند، برخورد کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و مساله نیاز مردم به مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، باید با احتکارکنندگان اقلام ضروری و بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، لوازم شوینده و ضد عفونی کننده و ... برخورد جدی شود.

رحمانی‌زاده ادامه داد: احتکار و یا گرانفروشی مواد موردنیاز مردم، باعث ایجاد التهاب در بازار و تشویش مردم خواهد شد و در این زمینه انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و رسیدگی با ورود به این مساله شرایط را به لحاظ تامین نیاز مردم بهبود ببخشند.

وی خاطرنشان‌کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با تمام توان در کنار مردم است و آماده دریافت هرگونه شکایت و پیگیری برای رسیدگی به این شکایات است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار