کد خبر: ۸۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 25 August 2015

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم فومن و شفت گفت: در مدت ۸ ماه، ۴۰ تا ۵۰ درصد روستاهای فاقد گاز شهرستان فومن از نعمت گاز برخوردار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، ناصر عاشوری در مراسم عملیات اجرایی گازرسانی به  63 روستای شهرستان فومن در دهستان آلیان اظهار داشت:  دولت و مجلس با هم‌دلی و دست در دست همدیگر منابعی تأمین کردند که ظرف مدت 8 ماه این منابع 40 تا 50 درصد روستاهای فاقد گاز این شهرستان را از نعمت گاز برخوردار کنند این وضعیت یک نوع مدیریت منابع بود که خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب، دولت، مجلس محترم و همه مسئولین نظام با هماهنگی و هم‌دلی کارهای خیلی بزرگ طی سال‌های اخیر انجام داده‌اند که یکی از آن‌ها همین گاز رسانی به روستاها با سرعت بسیار بالا است.

وی گفت: من کشورهایی را سراغ دارم که هنوز پایتخت کشورشان گازرسانی نشده است چرا که آن‌ها به منافع اقتصادی فکر می‌کنند و به منافع رفاهی مردم نمی‌اندیشند ولی امام فرمود که محرومان را دریابید و به فکر پابرهنه‌ها باشید و بر اساس این سیاست‌ها بود که نظام شکل گرفت.

عاشوری گفت: امیدواریم با روند فعلی مذاکرات هسته‌ای که شکل گرفته امکانات و سرمایه ملی کشور ما در واقع بازگشایی و گره‌ها باز شوند و رفاه و امکانات بیشتر شود به‌ویژه در جهت اشتغال جوانان بتوانیم قدم‌های اساسی برداریم.

نماینده مردم رودبار و شفت گفت: با این روند امیدوارم که این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا شیرینی و حلاوت آن‌ها موجب خوشحالی مردم عزیز روستاهای ما شود.

عاشوری افزود: 35 میلیارد برای فومن و 25 میلیارد برای شفت و جمعاً 60 میلیارد تومان برای گاز رسانی شهرستانهای فومن و شفت اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار