آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها در خدمت رسانی به بیماران تقدیر کرد و گفت: بی‌شک رعایت نکات بهداشتی و آنچه را که متخصصین مربوط به امر پزشکی بیان می‌دارند بر همگان لازم است.
کد خبر: ۸۲۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 01 March 2020

به گزارش تابناک قم، در پیام آیت الله نوری همدانی آمده است: جریان پیش آمده از بیماری کرونا و درگذشت عده‌ای از عزیزان و ابتلاء عده دیگری از هموطنان ما موجب ناراحتی است که همه به درگاه خدای سبحان پناه می‌بریم و از ذات اقدسش می‌خواهیم نظر لطف و عنایت همیشگی خود را بر مؤمنین مستدام بدارد.

در این پیام تاکید شده است: بی‌شک رعایت نکات بهداشتی و آنچه را که متخصصین مربوط به امر پزشکی بیان می‌دارند بر همگان لازم است و با رعایت این امور و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و قرائت قرآن کریم و ادعیه ان‌شاءالله همگان از این امتحان و ابتلاء سربلند بیرون بیایم.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه روزی پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانها که طبق بعضی از گزارش‌ها حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند تشکر کنم که قطعا عندالله مأجور هستند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب به‌عنوان طلبه‌ای ازطلاب حوزه علمیه قم شفاء عاجل همه بیماران و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواهانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار