مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: بزرگترین مجتمع فرهنگی کودکان و نوجوانان غرب کشور در هفته کودک امسال در کرمانشاه به بهره‌‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 25 August 2015
رضا موزونی با اشاره به اینکه بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری غرب کشور به پیشرفت فیزیکی 100 درصد رسیده است، اظهار داشت: این مجتمع در مرحله خرید تجهیزات قرار دارد و شانزدهم مهر ماه به مناسبت روز جهانی کودک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه این مجتمع دارای طراحی و تجهیزات ویژه‌ای است، عنوان کرد: مجتمع فرهنگی کودکان و نوجوانان کرمانشاه با زیربنای دو هزار متر مربع توانایی پذیرش دو هزار کودک و نوجوان شش تا 15 سال را دارد.

موزونی با اشاره به اینکه در این مرکز فعالیت‌های فرهنگی هنری متنوعی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر برنامه‌های اجرایی در سایر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خوشنویسی، سفال، عکاسی و برنامه‌های فرهنگی از جمله کتابخوانی در این مرکز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع از طرح‌های منحصر به فرد فرهنگی در کرمانشاه است، عنوان کرد: این مجتمع علاوه بر شعبه‌ای برای فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای آمفی تئاتری با آخرین تجهیزات سمعی و بصری و 200 نفر ظرفیت است که تلاش می‌شود نمایش‌های عروسکی به طور مداوم در این مکان اجرا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مجتمع از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، افزود: مجتمع فرهنگی کانون در پارک معلم واقع در فرهنگیان فاز دو قرار دارد و عملیات ساخت آن از سال 92 آغاز شده است.

موزونی درباره اهداف ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری در استان گفت: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه‌های کانون پرورش فکری، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جلب اعتماد خانواده‌ها از مهمترین اهداف ساخت بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار