فرمانده سپاه البرز:
سردار سید یوسف مولایی در همایش سیاسی و بصیرتی به مناسبت انتخابات و شهادت سردار سلیمانی در نیروگاه منتظر قائم فردیس گفت: دشمنی استکبار جهانی و آمریکایی ها چهل و یک سال بر علیه ایران ادامه یافته زیرا کشورما زیر سلطه آمریکا قرار نگرفت.
کد خبر: ۸۲۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 19 February 2020

ترور سردار سلیمانی عبور از خط قرمز ایران بود

به گزارش «تابناک البرز»؛ مولایی گفت: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خشم دشمنان اسلام را برانگیخته است، یعنی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه چیز تحت سیطره 2 ابر قدرت بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در طول این چهل و یک سال از هر گونه فتنه و شرارت ها برای ایران فرو گذار نکردند، افزود: اصل درد آمریکایی ها و غرب ماهیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به این که آمریکایی ها فکر نمی کردند کشور ایران طی چهل و یک سال به انواع موشک دست پیدا کند،گفت: یکی از مهمترین پیشرفتها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در صنعت نظامی، توانایی ساخت و تولید انواع موشک ها است.

مولایی افزود: توسعه توانمندی موشکی سبب شد هیچ کشوری در منطقه و خارج از منطقه جرأت حمله یا ضربه زدن نظامی به جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد و این یکی از دلایل اصلی تمرکز قدرت های غربی برای محدود کردن توانمندی موشکی ایران پس از توافق هسته ای موسوم به برجام است.

وی با بیان اینکه درد آمریکایی ها امروز موشک و انرژی هسته ای نیست ، بیان داشت: آنها می دانند که کشور ایران بمب هسته ای درست نمی کند زیرا در تمام مراکز هسته ای ما دوربین نصب کردند و مستقیم رصد می کنند.

وی گفت: پیشرفت های علمی و دستیابی جمهوری اسلامی به فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر، به‌گونه‌ای حیرت‌انگیز است که غربی‌ها به شدت نگران شده و یکی علل تشدید فشارهای آنان بر ایران با بهانه‌هایی از جمله موضوع هسته‌ای، تلاش می‌کنند تا جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند.
فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا عبور از خط قرمز ایران است.

مولایی افزود: آمریکایی ها در طول چهل و یک سال می خواستند انتقام بگیرند و بغض و کینه آنها به قدری بالا بود که ترور سردار سلیمانی را خودشان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی از سالها پیش توسط دشمنان برنامه ریزی شده بود، گفت: شهید سلیمانی مردانه در مقابل طرح ها و نقشه های دشمن ایستاد و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بعد از چهل و یک سال در مسیر درست خود حرکت می کند که دشمن نمی تواند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار