کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه امت اسلامی انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را با آزادی قدس می‌گیرد، گفت: صهیونیست بداند شهادت سلیمانی زنگ نابودی آن‌ها را زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا در آورد.
کد خبر: ۸۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 18 February 2020

انتقام خون شهید سلیمانی فتح قدس شریف خواهد بود

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی در مراسم چهلمین روز آسمانی شدن شهید سلیمانی ، شهید ابومهدی المهندس و همراهان جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان  اظهار داشت: انتقام خون این شهدای عزیز و گرانقدر برپایی نماز در بیت المقدس است یعنی همانطور که انتقام خون شهدای عزیز مدافع حرم نابودی داعش از منطقه بود .انتقام خون  شهدای رهبران جبهه مقاومت نیز فقط با تحقق اخراج امریکای جنایتکار از منطقه وبرگزاری نماز جماعت در بیت المقدس وقدس شریف تحقق پیدا خواهد کرد و تسلی بخش این داغ جانکاه وعظیم خواهد بود.

وی در ادامه با تشریح روحیات منحصر به فرد شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم عزیز با هوش سرشار و شجاعت بی نظیر و همچنین چانه زنی دقیق دیپلماتیک منطقه را مدیریت می کرد و خود ایشان در میدان عمل حضور پیشتازانه و متوکلانه داشت.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه عاشقان مقاومت در دنیا به‌ویژه کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، لبنان و فلسطین در مقابل این اقدام جنایت‌کارانه ایستادگی می‌کنند، یادآور شد: ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی کام دشمنان را تلخ می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود، اضافه کرد: اوبارها آرزوی شهادت کرد و سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش رسید و این در حالی است که سلیمانی سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود.

وی بابیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با این اقدام بزدلانه و شبانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شدند، تصریح کرد: به برکت خون شهید سلیمانی ریشه‌های فتنه عراق و لبنان به‌زودی رسوا خواهد شد و امروز مکتب امام خمینی (ره)، سلیمانی‌های بسیاری را دارد.

این استاد دانشگاه در ادامه خطاب به مسئولان و داوطلبین نمایندگی مجلس در ارتباط با راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی گفت:ای کاش نگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهید وهمیشه با چهره خندان در دسترس و معرض دید مردم باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار