فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: ۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در ساوجبلاغ هستند.
کد خبر: ۸۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 18 February 2020

۵ هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات در حوزه ساوجبلاغ

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالقاسم پالیز گیر در جمع مجریان برگزاری انتخابات که با حضور نمایندگان فرماندار و ناظران هیئت‌های اجرایی و نظارت شورای نگهبان وبازرسی در سالن بزرگ ۹ دی برگزار شد با اشاره به احادیث و رایات معتبر قرآنی درخصوص مشارکت درامور گفت: افراد اصلح در همراهی با اشخاص عادل و فاسق شناخته می‌شوند و باید با معیار‌های شرعی انتخاب اصلح را به درستی در نظر داشته باشیم تا شاهد یک مجلس قوی باشیم.
وی افزود: شما نمایندگان فرماندار بعنوان روسای صندوق‌های رای در روز انتخابات براساس موازین قانونی و همراه وهماهنگ با هیئت‌های نظارت بدون در نظر گرفتن تعصبات وظیفه سنگینی بردوش دارید و باید درجهت حسن اجرای رای گیری از مراجعین تمام تلاش‌های خود را بکار ببندید.
پالیزگیر گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان ساوجبلاغ برای اجرای یک انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده ومهیا است.
رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: صیانت و حفاظت از رای مردم به عنوان حق‌الناس، وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: اولویت ستاد انتخابات تحقق و حاکمیت اراده مردم است و بر این اساس مسوولان و مدیران متولی انتخابات باید از رای مردم به عنوان حق‌الناس، حفاظت کنند.
وی همچنین ملاک عمل مسوولان را جلب رضایت مردم و تحقق خواسته‌های آن‌ها بیان کرد و گفت: خواسته مردم این است که انتخابات در تمام مراحل سالم، قانونی و بی‌طرفانه برگزار شود.
وی تاکید کرد: زمینه برای مشارکت سلایق مختلف در انتخابات فراهم است که امید می‌رود انتخابات با مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم برگزار شود.
پالیزگیر با اشاره به لزوم برگزاری حماسی و پرشور انتخابات مجلس یازدهم افزود: روسای ادارات، مجریان و ناظران انتخابات از هم‌اکنون زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم‌کرده و از هرگونه جانبداری به نفع کاندیدای خاصی خودداری کنند.
وی بیان کرد: نگاه بی‌طرفانه و برگزاری سالم، امن و بدون دغدغه انتخابات پیش‌رو باید در تمام مراحل مورد توجه مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات قرار گیرد.
وی افزود: در راستای تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، باشکوه و پرشور لازم است مجریان انتخابات با پرهیز از هرگونه اقدام شائبه برانگیز و خودداری از شرکت در محافل انتخاباتی و شبهه انگیز، همه ظرفیت‌های قانونی و نیز اصل بیطرفی زمینه را برای تحقق مشارکت بالا فراهم نمایند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه جناح و جریان خاص را تخلف اشکار انتخاباتی بیان کرد و گفت: امکانات دولتی به هیچ عنوان نباید در اختیار جریان‌ها قرار بگیرد و یکی از مصادیق آشکار جرم انتخاباتی است که در صورت مشاهده و وجود اسناد معتبر، دستگاه قضائی با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.
هم اکنون تعداد نامزد‌های حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ۲۰ نفر هستند که برای یک کرسی مجلس رقابت می‌کنند. انتخابات مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور در ۲۹۱ حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظر اباد و طالقان بر گزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار