مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج اعلام کرد: نخستین مسابقه عکاسی ویژه انتخابات یازدهمین شوراهای اسلامی در۲ بخش فرهنگی و دانش آموزان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 18 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابراهیم فلاح نژاد هدف از برگزاری این مسابقه را به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی فعالان عرصه تعلیم و تربیت با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هر کس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید درانتخابات شرکت کند، ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی – سیاسی از سوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج طراحی و فراخوان شده است، خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز می توانند در آن شرکت کنند وحضور ملی خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب هنر عکاسی به ثبت برسانند.

وی اظهارداشت:علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه مهم باید تصاویر خود را به صورت سلفی( سیاه ، سفید و یا رنگی) به شماره تماس ۰۹۹۱۹۵۹۹۴۸۷ به نام روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ارسال کنند.

فلاح نژاد تصریح کرد: عکس ها می بایست با فرمت jpg در ۱۲۸۰ پیکسل و حجم حداکثر حجم فایل نیز ۳ مگابایت به کانال تلگرام یا واتس آپ بارگذاری شود.وی با بیان اینکه عکس‌های ارسالی باید مستند بود و از هرگونه دستکاری پرهیز شود، اضافه کرد: در تمام عکس ها باید نام و نام خانوادگی عکاس، مکان، زمان برداری قید شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ادامه داد: ارسال عکس توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت عکس می باشد.

فلاح نژاد جوایز این مسابقه را ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی ویژه دانش آموزان و۲۰ کارت ۱۰۰۰۰۰۰ریالی ویژه فرهنگیان عنوان کرد.

وی بیان داشت: علاقمندان تا ۳ اسفند ماه ۹۸ فرصت دارند عکس ها را بر اساس فرمت تعریف شده ارسال کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان رای اولی و فرهنگیان برای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری و تجدید میثاق برای ادامه دادن راه امام و شهدا در این دوره از انتخابات حضوری پر رنگ را به نمایش می گذارند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار