فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در استان البرز از پلمب کارگاه تولید بستنی سنتی غیر بهداشتی و کشف مقادیر زیادی بستنی و شیر خشک فاسد و غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 16 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه کارگاهی اقدام به تولید بستنی‌های سنتی غیر بهداشتی می‌کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

تولید بستنی با شیر خشک فاسد در نظرآباد

وی ادامه داد: بعد از تایید صحت موضوع، ماموران به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی مقام قضائی و رعایت موازین قانونی از کارگاه مذکور بازدید کردند که طبق نظر کارشناسان مبنی بر غیر بهداشتی بودن و نداشتن استانداردهای لازم، کارگاه مذکور پلمب شد.

این مقام انتظامی افزود: در این بازرسی، ماموران موفق به کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم بستنی سنتی غیر بهداشتی، یک تن شیر خشک فاسد و ۱۰۰ کیلوگرم شکر بازرگانی دولتی که خارج از شبکه بود شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار