معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در این دوره از انتخابات یک میلیون ، ۷۵۰ هزار و ۴۸۹ نفر در البرز واجد شرایط رای هستند.
کد خبر: ۸۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 15 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ نور محمد فردی  در بازدید از سایت تجمیع آرا و محل توزیع  و تحویل صندوق های اخذ رای در کرج افزود: از مجموع این یک میلیون ۷۵۰ هزار ۴۸۹ نفر واجد شرایط رای  ۸۵ هزار و ۲۷۷ نفر به عنوان رای اولی شناخته می شوند که در دوم اسفند ماه سرنوشت سیاسی جامعه خود را رقم می زنند.

چند نفر در البرز واجد شرایط رای دادن هستند؟

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ‌ریزی های انجام شده تمام امور  برای برگزاری انتخابات فراهم شده  و هیچ گونه‌مشکلی وجودندارد.

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: انتخابات مظهر اراده  سیاسی‌مردم‌ است،  مردم‌  سرنوشت خود را رقم می‌زنند و حضور  ‌حداکثری آنان موجب  تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

فردی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون مردم با حضور خودشان تداوم‌انقلاب را عینیت بخشیدند و با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و اتفاقات پیش آمده حضور مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود چراکه دنیا مترصد آن است یک بار دیگر حضور گسترده مردم‌ را تحلیل و تبیین کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی مردم ما با حضور خود در انتخابات یکبار دیگر پوزه ی دشمنان را به خاک خواهند مالید چراکه دشمنان مردم را نشناخته اند مردمی که در طول تاریخ مثل و مانند ندارند.
 فردی از نامزد ها و هوادارانشان خواست  مراعات قانون‌ را در همه زمینه ها داشته باشند و با رقابت سالم فعالیت کنند.
استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر و ۶ شهرستان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار