آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در این زمان بسیار تعیین‌کننده است و نشان‌دهنده این است که مردم نظام و کشورشان را دوست دارند و با وجود مشکلات و اعتراضاتی که به نحوه اداره کشور دارند صحنه را خالی نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 15 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسینی همدانی گفت: دشمن مدت‌هاست سعی دارد با انوع شگردهای رسانه‌ای کاری کند که مردم در صحنه حاضر نباشند اما مردم هوشیارانه با حضور پرشور خود دشمن را مأیوس خواهند کرد؛ چرا که حضور مردم در انتخابات هر چقدر بالاتر باشد ضریب امنیت کشور بالاتر می‌رود.

شایستگی؛ اولین شرط نامزدی انتخابات/ لزوم شفافیت مالی نامزدهای انتخابات

وی خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس نیز گفت: دوستان داوطلب از هر جناحی که باشید اگر حرف حقی دارید بزنید اما همدیگر را تخریب نکنید و وحدت خودتان را حفظ کنید.

وی افزود: به همه دغدغه‌مندان و انقلابیون عرض می‌کنم خوب میدان و صحنه را ببینید که گرگ‌صفتان ولو به اسم انقلابی‌گری به صفوف شما حمله می‌کنند و در جلساتشان و زمزمه‌هایشان اعلام کرده‌اند که این افتراقی که بعضاً دیده می‌شود فرصت مناسبی برای از کار انداختن و خاموش‌کردن خط ولایت و انقلابیون در استان است.

خطیب جمعه کرج اظهار کرد: اگر وحدت نداشته باشید این فرصت را برای خناسانی که با ثروت‌هایی که از همین استان به یغما برده‌اند قصد ساکت کردنتان را دارند فراهم کردید. افرادی که بر طبل تفرقه می‌زنند در نزد خدای متعال باید پاسخگو باشند.

حسینی همدانی بیان کرد: باید تشریک مساعی کنید؛ با هم جلسه بگذارید و با وحدت کلمه پیش بروید وگرنه برتری خودتان را در استان از دست خواهید داد. باید مجلسی که تشکیل می‌شود مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باشد. از هم‌اکنون مواظب باشید تا چند سال بعد لازم نباشد شورای نگهبان مثل همین مجلس فعلی بیش از یک سوم نمایندگان را به دلیل دزدی و فساد و امثال این‌ها رد صلاحیت کند.

امام جمعه کرج با تأکید براینکه مردم باید به شایستگی افراد رأی دهند، افزود: شایستگی اولین شرط نامزدی انتخابات است و این مهم را مردم باید تشخیص بدهند و کار شورای نگهبان نیست؛ چرا که شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند.

امام جمعه کرج ادامه داد: عده‌ای از افرادی که صلاحیتشان تأیید نشده است به همراه طرفدارانشان با پول و امکاناتی که فراهم کرده‌اند که مبادی همه آن پول‌ها و دارایی‌ها هم معلوم است، کمر همت بسته‌اند که از گردونه خارج نشوند و در جایگاه‌ها باقی بمانند.

وی تاکید کرد: روی شفافیت مالی اصرار داشته باشید؛ از کجا می‌آورند که اینگونه خرج می‌کنند آیا این‌ها به خاطر خداست؟ یکبار بنده گفتم این همه ما در این استان مشکل داریم؛ این پول‌ها را بیاورند آنجا خرج کنند تا یک گشایشی در استان ایجاد شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه این استان که در یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور چشم‌گیر خود حماسه آفریدند، گفت: این حضور پرشکوه بیان‌گر حمایت جامعه از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کرج در ادامه ضمن تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: حضرت زهرا(س) یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و برای رسیدن به سعادت باید به‌سوی این مکتب گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به اینکه مکتب فاطمی نظام فکری و تربیتی دارد، ادامه داد: این مکتب تضمین‌شده و جامع است که باید در آن پنج رکن انسان‌سازی، خانواده‌سازی، نظام‌سازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را رقم بزنیم و آن را نشر دهیم.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی تمام بشر به‌ویژه زنان و بانوان است، گفت: زنان اولین هدایت‌کننده فکری و عاطفی جامعه هستند از همین رو دشمنان نفوذ را از دختران ما آغاز کرده‌اند تا از هم‌گسستگی نظام خانواده‌های ایرانی را رقم بزنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی بانوان تربیت فرزندان و حفظ خانواده است، ادامه داد: امروز شاهدیم در برخی مواقع مردان بیکار هستند و بانوان به کارهای مردانه مشغول هستند، این منطق اسلامی نیست؛ اولین قدم تولید خانواده تراز است که منجر به تشکیل جامعه سالم خواهد شد.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه نسخه تضمینی ما برای رهایی‌بخشی جهان از مشکلات، مکتب فاطمی است، اضافه کرد: سرنوشت اسلام با مکتب حضرت زهرا(س) پیوند خورده است، باید بدانیم نقش زن برای تربیت خانواده و ایجاد شرایط ایده‌آل در جامعه بسیار حیاتی و مهم است و باید به جایگاه ارزشمند زن بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار