نایب رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد در گفتگو با تابناک گفت: ضمن عرض تبریک و تهنیت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر اساس وظیفه ذاتی و در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی لازم دانستم پیرامون موضوع تغییر کاربری محل کارخانجات مقدم که به دلایل روشنی از اهمیت و توجه ویژه در نزد‌ شهروندان فهیم نظرآباد برخوردار است؛ به اختصار توضیحاتی ارائه گردد.
کد خبر: ۸۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 13 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی گوزلی اظهار داشت: پس از وصول لایحه تغییر کاربری محل کارخانجات مقدم و بحث و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به رای گیری در صحن شورا اقدام گردید که علیرغم تمام مباحث مطرح شده دو طیف موافق و مخالف حول این موضوع در فضای مجازی، بنده نیز به مانند دیگر اعضای محترم شورا با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و با هدف حفظ منافع عمومی به طرح و لایحه مذکور رای منفی دادم.
وی در ادامه گفت: با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که می فرمایند: برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ ها به جای حقیقت ها خواهند نشست و آینده مورد تهدید های ناشناخته قرار خواهد گرفت؛ بنده بر این باورم اگر در این توافق حقوق و منافع مردم، اصول شهرسازی و سرانه های مورد نیاز مورد توجه قرار نگیرد و اصلاحات مدنظر اعمال نگردد مخالفت خواهم نمود زیرا بر این عقیده هستم که عدم توافق بهتر از توافق بد می باشد. یقین دارم سایر همکاران محترم نیز در این مسیر برای اتخاذ تصمیم درست در راستای توسعه پایدار شهری هم عقیده و همراه خواهند بود.
گوزلی در پایان گفت: با توجه به اهمیت موضوع و مورد توجه قرار گرفتن فرهیختگان و دلسوزان شهر در صورتی که تصمیمی اتخاذ شود در راستای وظایف خود به طور حتم به اطلاع دوستان خواهم رسانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار