کارگاه اتوماسیون صنعتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 24 August 2015
تابناک بوشهر: به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، همزمان با آغازهفته دولت دوم شهریورماه سال جاری با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گناوه و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر کارگاه اتوماسیون صنعتی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال نیروهای جوان و جویای کار در بنگاه‌های صنعتی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی گفت: با بهره برداری از این فضای آموزشی که بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای تجهیز آن هزینه شده است زمینه آموزش ۴ حرفه جدید آموزشی شامل plc، logo، هیدرولیک کار صنعتی و پنوماتیک کارصنعتی که عمدتا حرفه های مورد نیاز صنایع خصوصا نفت و گاز است فراهم می شود.

عبدالرسول کازرونی با اشاره به خدمات ارزنده دولت خدمت گذار و فراهم نمودن زیرساخت های توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در کشور افزود: این کارگاه هر دوره آموزشی ظرفیت پذیرش ۴۸ نفر را خواهد داشت که به صورت رایگان آموزش های مهارتی را برای علاقه مندان ارائه می‌کند.

فرماندار گناوه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت بر اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌ها به مردم تاکید و افزود: ۹۰ پروژه در هفته دولت در سطح شهرستان گناوه یا به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

عبدالنبی یوسفی فعالیت‌ها و اقدامات آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان و شهرستان را قابل تقدیر ارزیابی و افزود: با ارائه آموزش های فنی وحرفه ای و تجربه کار عملی در کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می توان نیروهای باکیفیت بالا تربیت کرد که در بازار اشتغال بتوانند جذب شده و زمینه های رشد و توسعه را فراهم کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار