مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به ورود ۹ هزار و ۵۸۳ پرونده صنفی در ۵ ماهه نخست امسال در مازندران، گفت: ۹۴۰۰ پرونده صنفی در تعزیرات حکومتی مازندران مختومه شد.
کد خبر: ۸۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 24 August 2015
به گزارش تابناک مازندران  مهدی عباسی اظهار داشت: در 5 ماهه نخست امسال، 9 هزار و 583 پرونده وارد که از این تعداد 9 هزار و 418 پرونده مختومه شد.
وی افزود: بیشتر این پرونده‌ها در خصوص کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز بوده است.
عباسی، میزان جرائم نقدی را یک میلیارد و 900 میلیون تومان  بیان کرد و افزود: خوشبختانه با نظارت و بازرسی، میزان تخلفات نسبت به مدت  مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیان داشت: مجازات‌هایی نظیر نصب پارچه، تعطیلی محل کسب، قطع خدمات و سیار مجازات‌ها برای متخلفان اعمال شد.
وی افزود: سه هزار و 180 پرونده مربوط به گرانفروشی، سه هزار و 480 پرونده مربوط به عدم درج قیمت و 600 مورد نیز کم فروشی، تقلب و سایر تخلفات است.
عباسی گفت: 181 مورد از تخلفات نیز توسط گشت مشترک این سازمان مشاهده و منجر به صدور رای سرصحنه تخلف شده و بیشترین تخلفات در استان، مربوط به خوار وبارفروشی، نانوایی‌ها و پوشاک بوده است.
وی افزود: با متخلفان و گران فروشانی که  قانون را رعایت نکنند برخورد شدید خواهد شد و متخلفان جریمه سنگین می‌‌شوند و از مسافران و مردم  خواست به محض مشاهده هرگونه  تخلف با شماره 124 تماس بگیرند.
به نقل از:تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار