رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز استان به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 03 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صفری با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اظهار کرد: این اردوها تا اسفند ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با برآورد حضور 8500 دانش آموز پسر در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، گفت: احتمالا اعزام هفت هزار نفری دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب و اعزام 1500 نفری به جنوب را شاهد باشیم.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموان دختر از اواسط آبان، گفت: این اردوها تا اوایل آذر ماه ادامه پیدا کردند و در نهایت 7920 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند که بیش از 6300 نفر آنها به مناطق عملیاتی غرب و مابقی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

صفری افزود: پیش بینی می‌شود امسال اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی به بیش از 16 هزار دانش آموز برسد.

صفری اضافه کرد: سال گذشته هم در مجموع 16 هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور دانش آموزی، گفت: این اردوها باید دانش آموزان را در جریان اتفاقات رخ داده در سالهای جنگ تحمیلی بگذارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار