کد خبر: ۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱ 25 February 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تصویب منفک شدن دو دستگاه اجرایی استان البرز از تهران در صحن علی مجلس خبرداد.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد کولیوند در نشست شورای اداری استان البرز افزود: براین اساس شرکت های گاز و آب روستایی استان البرز از دستگاههای اجرایی استان نوپای البرز البرز از این پس مستقل از استان تهران فعالیت می کنند.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سهم اعتبارهای استانی از40 به 60 درصد رسیده، اضافه کرد: پیش از این 60 درصد اعتبارها ملی و 40 درصد استانی بود که استانداری البرزمی تواند نهایت بهره را از این امر برد.

کولیوند با اشاره به اینکه وضعیت سنگینی بر روی درآمدهای کشور است، ادامه داد: صرفه جویی در وقت درسال 94 در اولویت است و دولت دست نیاز به سوی مسوولان و مدیران استانی دارد تا کمکش باشیم.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس نیز کمک دولت هستند برای کمک بیشتر به دولت به هیچ عنوان نباید پروژه جدید تعریف کرد مگر گره بزرگی را از روی استان بردارد.

کولیوند، دوری از مباحث سیاسی را درسال آینده با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم خواند و گفت: درالبرز درمنطقه گرمدره نیز شاهد انتخابات میان دوره همزمان با این انتخاب ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه خدمت درفضای سیاسی بدست نمی آید ادامه داد: صرفه جویی در بحث هزینه ها و وقت برون سپاری از جمله موضوعات مهمی است که با توجه به آنها می توان دولت را کمک کرد.

کولیوند افزود:این امر بواسطه نوع فعالیت دیوان محاسبات است که باید آموزشهای لازم برای مدیران بوجود آورد .

دراین نشست رییس دیوان محاسبات کشور، استاندارالبرز، نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج نیز به سخنرانی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار