کد خبر: ۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 23 August 2015
پنج شنبه شب بعد از مدتي، با حضور جناب خان در برنامه خندوانه كه پس از يك غيبت طولاني آمده بود و سليمان نادري بازيگر پرانرژي، به مسير خود برگشت.

راوی در نور خوزستان نوشت: اين بار رامبد جوان ابتداي برنامه در حالي كه پشت در نيمه بسته ورودي گير كرده بود، برنامه را آغاز كرد و در همان وضعيت شادي برنامه را به همه تعميركارها و كساني كه پشت درهاي كشويي و داخل آسانسور گير كرده اند،تقديم كرد.

جناب خان در قسمتي از برنامه بازهم به سراغ مزيت هاي گرد و غبار شديد كه در جنوب وجود دارد رفت و خود را پدر گردوغبار ايران معرفي كرد و افزود: از خوبي هاي اين اتفاق فراهم كردن موجبات صله ارحام است،چون از آن جايي كه اين غبار نمي گذارد ما تا بيشتر از يك متريمان را ببينيم ،يكبار من به جاي رفتن به خانه خاله ام،به منزل عمه ام رفتم اوهم خيلي خوشحال شد و براي گرد و غبار آن قدر دعا كرد كه حد ندارد! در اين برنامه نادر سليماني هنرمند آباداني نمايش متفاوتي ايفا كرد كه مورد توجه قرار گرفت .

در همين برنامه رامبد جوان اعلام كرد چند روز ديگر در استوديو مسابقه اي بين 16 كمدين برنامه برگزار مي شود كه با قرعه كشي به هشت گروه 2 نفره تقيسم مي شوند و هر هفته دوتا دوتا استندآپ مي كنند،بعد هم با را‡ي مردم اين گروه ها در جدول بالا و پايين مي روند تا گروه برگزيده را پيدا كنيم و خلاصه قرار است بتركانيم.
در بخشي ديگر صحبت ها به سمت جانبازان كشيده شد و رامبدجوان اظهار داشت كه الان نسل ديگري هم جانباز شده اند و آن ها همسران اين عزيزان هستند كه طي اين مدت مراقبت دچار آسيب هاي فيزيكي و جسمي شده اندو ما تنها مي توانيم از آن ها تشكر كنيم و بگوييم كه هميشه به يادشان هستيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار