مشاور شهردار کرمانشاه گفت: آقای طلوعی-شهردار کرمانشاه- پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و همواره مدیران شهرداری را نیز به دوری از وارد شدن به حواشی توصیه کرده است.
کد خبر: ۸۱۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 01 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، امیر دولتشاهی ، با اشاره به حضور چندماهه سعید طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه، افزود: آقای طلوعی در یکی از بدترین شرایط اقتصادی در عرصه مدیریت‌ شهری و با حدود بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری کرمانشاه را تحویل گرفت که قبول این شرایط چیزی جز عمل به تفکر ایثار و جهاد نیست.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با مشکلات زیادی دست به گریبان است که این مشکلات جز با تعامل و همکاری همه مسئولین در همه نهادها و مشارکت مردم حل نخواهند شد، گفت: شهردار کرمانشاه طی مدت فعالیت خود، پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای، اعتقاد به عملکرد درست، تمرکز روی برنامه کاری و خدمت رسانی بی وقفه را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و همواره مدیران شهرداری را نیز به دوری از وارد شدن به حواشی توصیه کرده است.

مشاور شهردار کرمانشاه در خصوص برخی فضاسازی‌ها نسبت به عدم حضور شهردار در شهر، با رد این موضوع، گفت: شهردار حساسیت ویژه ای در پیگیری امور شهر دارد و با حضور مستمر در شهر موارد مربوط به حوزه مدیریت شهری را به صورت مستقیم و لحظه ای در تمامی مناطق و سازمان‌ها رصد می‌کند.

دولتشاهی به ماموریت های کاری شهردار هم اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز شهر در بحث جذب اعتبارات، آقای طلوعی ماموریت‌های کاری به تهران در راستای جذب اعتبارات دولتی و پیگیری پروژه‌های گوناگون حوزه‌های مختلف در سازمان شهرداری‌ها، وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها دارند، چرا که باید شخصاً پیگیر مطالبات مردم و مجموعه شهرداری در تهران باشد و در نتیجه تردد شهردار به تهران امری طبیعی به حساب می‌آید.

وی به حضور مدیران شهرداری در جلسات شورا هم اشاره کرد و افزود: با تاکید ویژه شهردار، معاونان و مدیران شهرداری در جلسات شورای اسلامی شهر جهت ارائه گزارش خدمات انجام شده در حوزه وظایف مربوطه و نقد و بررسی عملکرد شهرداری و بهره‌مندی از نظرات نمایندگان شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا و کمیسیون‌های مربوطه حضور می یابند.

دولتشاهی تاکید کرد: مشکلات امروز کرمانشاه یک شبه به وجود نیامده و ریشه در عملکردهای گذشته داشته و نمایندگان شورای شهر به ویژه اعضایی که چند دوره در عرصه شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم حضور داشتند خود به این موضوع اشراف کامل دارند.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری اعتقاد داریم با تعاملی سازنده بین شورا و شهرداری به دور از هرگونه حب و بغض، رسیدن به توسعه پایدار شهری قابل دسترس است که این امر باعث پایداری اجتماعی و حفظ سرمایه اجتماعی جهت ترغیب و تشویق شهروندان برای همکاری و مشارکت بیشتر در امور شهر خواهد شد.

دولتشاهی با اشاره به انتقادهای مطرح شده در بحث خدمات رسانی در منطقه سه شهرداری، با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: محلات واقع در محدوده شهرداری منطقه سه به دلیل قدمت و نوع بافت شهرسازی و معماری از گذشته با معضلات شهری مواجه بوده که با برنامه‌ریزی و تلاش‌های مستمرِ شهردار و مجموعه همکاران مدیریت شهری بویژه شهرداری منطقه سه، تلاش زیادی برای خدمات‌دهی به شهروندان این منطقه انجام گرفته است.

وی در تشریح خدمات صورت گرفته در این منطقه، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت برخی محلات از جمله این کارها است. در حوزه فضای سبز نیز اقدامات مناسبی در زمینه زیباسازی منظر شهری و تقویت روحیه شهروندان این منطقه تدارک دیده شده که با مناسب شدن وضعیت جوی به اجرا در خواهد آمد. همچنین یکی از اقدامات چشمگیر در سطح این منطقه که با دستور ویژه شهردار صورت گرفت، حل مشکل روان آب‌های منطقه بود.

دولتشاهی افزود: اعتقاد داریم نمی‌توانیم برای هر قسمت از شهر نسخه واحد در نظر بگیریم و در همین راستا تمام تلاش ما در شورای مدیران شهرداری با مدیریت شهردار این است که با نگاهی علمی و مشورت گرفتن از مردم در محلات و مناطق مختلف بر مبنای اولویت‌بندی نیازمندی آنان اقدام کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل شهرداری در پایان از تمامی اصحاب رسانه که در راستای اطلاع‌رسانی صحیح با بیان دیدگاه‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق زمینه آگاهی و اطلاع شهروندان را در جامعه فراهم می‌کنند، قدردانی کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار