کد خبر: ۸۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 22 August 2015

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: بسترهای حمایتی از بانوان در استان فراهم می‌شود.

بی‌بی عصمت سرافرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها حمایت از زنان و به ویژه زنان کارآفرین است.

وی ادامه داد: در این راستا با تهیه و تدوین بسته‌های حمایتی تلاش می‌شود تا با حمایت از بانوان در امور مختلف این قشر نیز بتوانند فعالیت‌های اجتماعی مناسبی را داشته باشند.

این مسئول با تأکید بر اینکه بسترهای مناسبی برای تحقق مطالبات بانوان در این حوزه دیده شده است، ‌افزود: خوشبختانه نگاه دولت نیز در این امر بسیار مثبت است لذا با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف تلاش می‌شود تا مشکلات بانوان در امور مختلف و به ویژه بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین مرتفع شود.

سرافرازی خاطرنشان کرد: ارتقای مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند در بسته‌های حمایتی دیده شود.

وی بیان کرد: در این راستا باید بسترهای حضور بانوان را در زمینه‌های مختلف فراهم کرد و با فعال کردن بانوان آنان را علاوه بر سوق دادن به سمت حضور در اجتماع در توسعه مسائل اقتصادی نیز یاری داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این راستا هم اکنون کارگروه امور بانوان و خانواده با عضویت در کارگروه‌هایی همچون اشتغال، محیط زیست، آمایش و... فعال شده است.

سرافرازی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه استان نیز حوزه بانوان از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها همچنین حمایت از بانوان روستایی است که می‌تواند سهم بسزایی در توسعه مسائل اقتصادی و معیشتی آنان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار