کد خبر: ۸۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 22 August 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: عفاف و حجاب در کنار هم و به صورت مکمل یکدیگر بوده و در حقیقت 2 عامل اصلی سلامت یک جامعه به‌شمار می‌آیند.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: حجاب پوششی بیرونی برای یک انسان است و عفاف در حقیقت پوشش درونی افراد است.

وی افزود: به همین دلیل باید گفت که عفاف و حجاب در کنار هم و به صورت مکمل یکدیگر بوده و در حقیقت دو عامل اصلی سلامت یک جامعه به‌شمار می‌آیند.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای منحرف کردن نسل جوان در جوامع اسلامی گفت: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که برای رسیدن به اهداف شوم خود باید از نظر فرهنگی نسل جوان ما را مورد هجمه قرار دهند.

مهرور بیان داشت: به همین دلیل ترویج بی‌بندوباری و مظاهر فساد مانند بدحجابی و بی‌حجابی را در اولویت فعالیت‌های ضد‌فرهنگی خود قرار داده و می‌خواهند با این شیوه‌های مسموم، جوانان ما را منحرف کنند.

وی افزود: برای مقابله با این شبیخون فرهنگی، باید همه نهادها و دستگاه ها به صورت متحد و بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده فعالیت کرده و اولویت ما باید ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

فرماندار فردیس ادامه داد: در جامعه‌ای که فرهنگ عفاف و حجاب به صورت صحیح نهادینه شده باشد، نسل جوان گرفتار انحرافات اخلاقی و فرهنگی نشده و با توان بیشتری از اصول و اعتقادات خود دفاع خواهد کرد.

مهرور اظهار داشت: تحقق چنین هدف بزرگی به طور قطع نیازمند مشارکت همگانی و عمومی بوده و از عهده یک دستگاه بر نمی‌آید.

وی تصریح کرد: در این عرصه حساس نهادهای متولی امور فرهنگی به‌ویژه مراکز علمی و آموزشی و رسانه‌ها نقش اصلی را بر عهده داشته و به نوعی در خط مقدم هستند.

مهرور در پایان تاکید کرد: فرمانداری فردیس به صورت ویژه از طرح‌هایی که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشد حمایت کرده و در این زمینه آماده همکاری با نهادهای مردم‌نهاد هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار