عیسی حاجی علیانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه بار فروشان کرمانشاه، گفت: فروش بار نسبت به سال های گذشته به شدت افت کرده و این امر ناشی از کاهش قدرت خرید مردم است.
کد خبر: ۸۰۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 29 December 2019

حاجی علیانی در خصوص وضعیت بازار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازار شرایط مناسبی ندارد و فروش به شدت کاهش یافته است.

وی درباره افت و خیزهای قیمت گوجه فرنگی افزود: قیمت گوجه فرنگی در میدان بار از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ توماناست. و بار گوجه فرنگی که در میدان مرکزی تخلیه شده، بارِ برگشتی ست که به علت بسته شدن مرز به کرمانشاه بازگردانده اند.

رئیس اتحادیه بار فروشان با اشاره به اینکه به نظر می آید بهبود شرایط و افزایش قدرت خرید مردم، از طریق افزایش حقوقِ کارکنان از عهده دولت نیز خارج است، خاطر نشان کرد: عدم تناسب میزان درآمد مردم با قیمت اجناس و کالاها بازار را با مشکل مواجه کرده است.

حاجی علیانی با بیان اینکه کشاورزی ساماندهی لازم را ندارد،افزود: در مواقع ضرر کسی حال و شرایط کشاورز را نمی پرسد. همینکه کشاورز کم می کارد و قیمت اجناسی مثل گوجه بالا می رود موضوع مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: فروش ما نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و خرید میوه در اولویت مردم نیست. اگر در سال های گذشته، در روز ۱۰۰ تن بار به فروش می‌رفت امسال تنها ۲۰ تن فروش بار داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار