شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد: اتوبوس های این شرکت تماشاگران دیدار دو تیم تراکتور و شهرخودرو را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می‌کند.
کد خبر: ۸۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 23 December 2019

بر این اساس اتوبوس های این شرکت فردا / سه شنبه / برای رفاه حال تماشاگران از مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد( نصف راه)، چهارراه عباسی و هتل مرمر با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت نسبت به  انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام خواهد کرد.

مبادی حرکتی اتوبوس های شرکت واحد از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل بوده که به محض آغاز حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز خواهد شد.       

باشگاه تراکتور تبریز از آغاز بلیت فروشی بازی تراکتور و شهرخودرو در اپلیکیشن تراپ  https://traap.com با قیمت ۵۰۰۰ تومان و از طریق سایت باشگاه با قیمت ۱۵ هزار تومان خبر داد و اعلام کرد: از ۳ ساعت مانده به آغاز بازی، قیمت بلیت در اپلیکیشن تراپ نیز با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید. 

بر این اساس هواداران تراکتور برای خرید بلیت بازی از طریق اپلیکیشن «تراپ» ابتدا باید این اپلیکیشن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنند و سپس وارد برنامه شده و از بخش خرید بلیت اقدام کنند.

هواداران تراکتور با خرید بلیت بازی تراکتور مقابل شهر خودرو از اپلیکیشن تراپ ضمن تماشای این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره)، می‌توانند در قرعه کشی اختصاصی این هفته نیز شرکت کنند.

بازی معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر بین تیم های تراکتور و شهرخودرو فردا سه شنبه راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.

این بازی به دلیل شرایط هر دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت خای برخوردار است.

تراکتور با یک بازی کمتر و ۲۴ امتیاز در رده ششم و شهرخودرو با ۲۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار