نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج با اشاره به شرایط حساس موجود، گفت: حجاج مراقب توطئه‌های استکبار جهانی در مراسم حج امسال باشند.
کد خبر: ۸۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 21 August 2015
حجت‌الاسلام مرتضی خادمی ظهر امروز در همایش بزرگ حجاج بیت‌الله‌الحرام در کرمانشاه، با اشاره به شرایط حساس حج امسال، اظهار کرد: امروز موج خشونت و افراطی‌گری بسیاری از کشورها را فرا گرفته است.

وی بیان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به حربه اختلاف‌افکنی فرقه‌ای و مذاهب بین مسلمانان روی آورده است، حجاج ایرانی باید مراقب توطئه‌های استکبار در مراسم حج باشند و از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج «حج، معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» را شعار حج امسال اعلام کرد و افزود: مقام معظم رهبری همواره پیرامون دامن زدن به اختلافات در سفر حج تذکرات لازم را بیان داشته‌اند.

خادمی بر تقویت بیداری امت اسلام توسط حجاج تأکید کرد و گفت: حجاج از وقت‌گذرانی پرهیز کنند و به معنویات در این سفر توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم همکاری حجاج با نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری، متذکر شد: حجاج از بازارگردی در سفر حج که کمین شیطان برای غفلت از یاد خداست دوری کنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج ادامه داد: با توجه به اثرات فراگیر شعاع نورانی انقلاب در جهان، زائران ایرانی به‌عنوان سفیران و جلوه‌های انقلاب اسلامی باید در رفتار خود دقت لازم را داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار