کد خبر: ۸۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 20 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد بخشدار مرکزی شهرستان چرام با اشاره به حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر، گفت: همکاری بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان مواد مخدر مطلوب نیست.

علی نوری ظهر امروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد شهر چرام با اشاره به آسیب‌های اجتماعی اعتیاد برای معتادان، اظهار داشت:اعتیاد سبب می‌شود که دیدگاه جامعه و دوستان و خانواده به فرد تغییر کند.

وی عنوان کرد: اعتیاد به عنوان یک معضل سبب خدشه به حثیت و آبروی افراد بخصوص در روستاها و شهرهای کوچک می‌شود ضمن اینکه کاهش اعتماد به نفس شخص معتاد را نیز به همراه دارد.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به نقش اراده در پیشگیری و ترک اعتیاد گفت: مهم‌ترین چیزی که بهبود یافتگان در کمپ‌ها بعد از رفتن از کمپ داشته باشند اراده و تفکر نسبت به عواقب اعتیاد و دوری از این بلای خانمان‌سوز است.

نوری ابراز کرد: باید با الگو سازی درست و مناسب کاری کنیم تا فرد بهبود یافته دیگر به سمت اعتیاد باز نگردد و این امر نیازمند حمایت مسئولان و خانواده‌ها است.

وی با اشاره به حمایت بخشداری چرام از بهبود یافتگان خاطرنشان کرد:بهبود یافتگان ساکن روستاهای بخش چرام با هماهنگی دهیاران در محدوده روستا کمک‌های لازم و تخیف‌های مناسب و رایگان دریافت می‌کنند.

نوری افزود: این خدمات شامل همکاری در مجوزهای ساخت و ساز خانه و مکان اشتغال و همکاری با نهادهای خدماتی از آن‌ها است که امیدواریم این امر سبب ایجاد زندگی جدید سراسر از امید و نشاط برای بهبود یافتگان باشد.

بخشدار مرکزی چرام از بهبود یافتگان در کمپ ترک اعتیاد این شهرستان به عنوان سرمایه‌های جامعه یاد کرد و گفت: شما با اراده و پشتکار می‌توانید از این سد عبور کنید و با ایجاد اشتغال و ادامه تحصیل زندگی تازه‌ای را آغاز کنید.

نوری تصریح کرد: ضروری است بانک‌های عامل در پرداخت وام‌های خود اشتغالی به بهبود یافتگان همکاری کنند زیرا این جوانان سرمایه‌های جامعه هستند که نیاز به حمایت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار