فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت:حضور پر شور مردم و تمامی اقشار در راهپیمایی سوم آذر ماه در دفاع از نظام اسلامی نشانه اتحاد و هماهنگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 25 November 2019

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در راهپیمایی سوم آذرماه تمام ملت ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان اصلاح طلب و اصولگرا، فقیر و غنی شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این راهپیمایی زدن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان به این نظام و کشور بودو مردم ایران اسلامی بار دیگر به تمام دنیا ثابت کردند که با وحدت و یکپارچگی اجازه دخالت دشمنان در امور کشور نخواهند داد .

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه اشاره به حضور حماسی مردم غیور کرمانشاه در این راهپیمایی، خاطر نشان کرد: همشهریان ما همیشه و همه جا نشان دادند پای آرمان های نظام و انقلاب هستند و با قدرت و همیت این آرمان و بیعت را محکم تر می کنند.

 رضوان مدنی تصریح کرد: ما نیز همچون مردم و همشهریان برخود لازم دانستیم در این خروش با شکوه شرکت کرده و تکلیف و وظیفه ی بر حق خود را ادا کنیم.

وی درپایان تاکید کرد:این حرکت نقطه ی آغازی برای تلاش های برای ایستادگی در مقابل مشکلات و تحریم ها و تکیه بر فرمایشات رهبری مبنی بر حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار