کد خبر: ۷۹۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 31 October 2019

تیم فوتبال بویراحمد یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق به شکست تیم استقلال ماهشهر شگفتی‌ساز جام حذفی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور و در دیداری حساس تیم های مدعی بویراحمد از یاسوج و استقلال ماهشهر در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و از ساعت 14:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.
تیم فوتبال استقلال ماهشهر که در جام حذفی یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این دوره از جام حذفی فوتبال کشور به مصاف تیم بویراحمد رفت که اکنون در جدول رقابت‌ها با 14 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
در این بازی تیم فوتبال بویراحمد با یک بازی کاملا هجومی و با برتری کامل در همه خطوط موفق شد با تک گل دقیقه 63 میلاد آدم‌پیرا بازیکن شماره 20  جوان خود تیم استقلال ماهشهر را با شکست بدرقه کند.
از نکات جالب توجه این بازی وضعیت زمین بود که هر دو تیم از مربیان گرفته تا سرپرستان و بازیکنان از وضعیت زمین بازی رضایت نداشتند.
سرپرست تیم استقلال ماهشهر با اظهار تاسف از وضعیت زمین تختی شهر یاسوج گفت: شهر یاسوج با تیم شهرداری نشان داد که قادر به افتخار آفرینی در فوتبال کشور است و امروز تیم بویراحمد با بازی خوب خود نشان داد که در صورت مهیا بودن شرایط به خصوص زمین بازی این تیم قادر به موفقیت‌های بیشتری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار