کد خبر: ۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت: جشنواره استانی پیامک رضوی فردا ۲۸ مردادماه به میزبانی شهرستان چرام برگزار می‌شود.

سید محمد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: در جشنواره خوشنویسی رضوی که به میزبانی شهرستان باشت برگزار شد، مسلم پراهام استاد و دارای مدرک ممتاز خوشنویسی چرام مقام اول استانی را در جشنواره خوشنویسی سلسله الذهب کسب کرد.

وی عنوان کرد:هنرمندان چرام در رشته‌های تجسمی، پوسترسازی، خوشنویسی، شعر آئینی و شعر محلی در جشنواره‌های رضوی که از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام اعلام کرد:جشنواره استانی پیامک رضوی به میزبانی شهر چرام در روز چهار شنبه 28مرداد فردا یرگزار می شود.

تقوی با اشاره به موضوعات جشنواره پیامک رضوی، خاطرنشان کرد: تک بیت‌ها، جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رویا پردازی و صور خیال است.

وی تصریح کرد: همچنین زندگی نامه، سفرنامه تاریخی امام رضا (ع) به ایران و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر و جملات کوتاه با الهام از روایات و آیات مرتبط با آن حضرت با ذکر منابع روایات از دیگر موضوعات جشنواره پیامک رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار