کد خبر: ۷۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 17 August 2015

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی البرز گفت: عملیات عمرانی محدوده غاریخ مرداد به درخواست ساکنان روستای کهنه ده انجام می‌شود.

جلیل شیدا درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: عملیات احداث راه دسترسی غاریخ مراد به درخواست ساکنان روستای کهنه ده و با پیگیری‌های دهیاری این روستا از مدتی پیش آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اخباری مبنی برتبدیل این غار به سرویس بهداشتی دربرخی رسانه‌ها منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد.

شیدا افزود: برخی با انگیزه‌های شخصی و غرض ورزانه مطالب کذبی درخصوص این غار در دسترس رسانه‌ها قرارداده‌اند که بدون شک با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی هرچند ازلحاظ اعتباری درمضیقه است ولی برای حفظ ایمنی و جلوگیری از به خطرافتادن جان گردشگران اقدام به تخصیص بودجه برای اصلاح راه دسترسی این غار کرده است.

شیدا ابراز کرد: متاسفانه وضعیت پله‌ها و بلوک‌های ورودی این غاز اصلا مناسب نیست و برای مسافران خطرساز است.

وی تصریح کرد: اگر دهیاری نگران وضعیت این غاربود باید پیش از این نسبت به ایجاد سرویس بهداشتی‌های عمومی در خارج از محوطه غار اقدام می‌کرد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی در پایان گفت: هیچ یک ازکارگرانی که مشغول اصلاح راه دسترسی این غار هستند از این محوطه به عنوان سرویس بهداشتی استفاده نکرده و این اخبار صرفا شایعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار