شهردار کرج با اشاره به یک توافق‌نامه سه جانبه میان شهرداری، وزارت راه و پیمانکار بزرگراه شمالی، گفت: طبق این توافق‌نامه، پیمانکار سرمایه‌گذار مستقیم پروژه می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 01 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی اصغر کمالی زاده ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: در جلسه‌ای که طی هفته جاری با معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور برگزار شد بحث اقاله قرارداد مطرح و صورت جلسه‌ای نیز تنظیم شد.

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده که منجر به توافق‌نامه سه جانبه برای پروژه بزرگراه شمالی می‌شود، گفت: توافق‌نامه میان وزارت راه، شهرداری کرج و همچنین پیمانکار بزرگراه شمالی منعقد می‌شود و مقرر است پیمانکار سرمایه‌گذار مستقیم پروژه باشد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه توافق‌نامه سه جانبه پروژه بزرگراه شمالی کرج برای تصویب به شورای شهر ارسال می شود، گفت: پس از تصویب این توافق نامه در شورای شهر، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز ارجاع می‌شود.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه پس از انجام این مراحل، ادامه کار پروژه بزرگراه شمالی کرج با سرمایه‌گذاری مستقیم پیمانکار پیش خواهد رفت، افزود: برگشت سرمایه گذاری‌های انجام شده در پروژه نیز از محل اخذ عوارض الکترونیک از پروژه خواهد بود.

وی همچنین گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج در حال حاضر حدود ۴۵ درصد است.

شهردار کرج در خصوص اینکه تکلیف کمک‌های دولت به پروژه بزرگراه شمالی کرج به کجا رسیده است، گفت: حال که قرار بر سرمایه‌گذاری در این پروژه است، دولت نیز اصل و فرع سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کند که باید منابع را در اختیار شهرداری قرار دهد.

کمالی زاده در خصوص رفع معارضات پروژه بزرگراه شمالی نیز گفت: رفع معارضات پروژه بزرگراه شمالی کرج در دست اقدام است، به تدریج جلو می‌رویم.

وی به تصمیمات شهرداری برای تعریف کاربری‌های مختلف در اطراف بزرگراه شمالی، گفت: ۲۳ هکتار زمین در اختیار داریم که برای آن کاربری‌هایی مشخص شده است، امید است بتوانیم از این فرصت برای تامین منابع پروژه استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار