فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل را عزتمند و اقتدارآمیز دانست که مایه وحدت و همدلی آحاد جامعه و مسئولان است.
کد خبر: ۷۸۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 29 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد تاسمه  در جلسه شورای اداری ملکشاهی اظهار داشت: طرح صلح هرمز و مواضع گیری های مقتدرانه ، حکیمانه و مبتنی بر دیپلماسی قوی ریاست محترم جمهوری در سازمان مللا نشان از توان و اقتدار جمهوی اسلامی در عرصه بین المللی و منطقه ای است.

وی افزود: سخنان دکتر روحانی عرصه جدیدی را برای صلح و امنیت پایدار در سطح جهان و منطقه مهم و استراتژیک خاورمیانه مطرح ساخت که مورد توجه رهبران سیاسی و رسانه های جهانی قرار گرفت .

فرماندار ملکشاهی در ادامه صحبت های خود در واکنش به بعضی موضع گیری اخیر که حرکت دولت را در رسیدگی به امورات مردم کم شتاب اعلام می کند، گفت: نباید در چنین شرایطی با زدن سخنان غیر مستدل وحدت و انسجام ملی را خدشه دار کرد.

تاسمه با بیان اینکه نقد منصفانه سازنده است، تاکید کرد: نقد اگر بی پایه و بر اساس احساسات و منافع گروهی باشد نه تنها سازنده نیست بلکه تخریب گرانه و عوام فریبانه است.

وی با دفاع از عملکرد دولت یادآور شد: در شرایط کنونی دولت در خط مقدم دفاع از منافع ملی و آرمان های انقلاب است که باید توسط احزاب و گروهای مختلف مورد حمایت قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار