فرمانداردرمیان:
فرماندار درمیان گفت: صبر و ایثار آزادگان برگ زرینی در تاریخ ایران است.
کد خبر: ۷۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 17 August 2015

به گزارش تابناک ،محمدبشیری زاده روزیکشنبه درمراسم تجلیل ازآزادگان شهرستان درمیان،آزادگان راشهیدان زنده انقلاب دانست وافزود: شهیدان بااهدای خون خود درخت انقلاب راآبیاری کردند.

فرماندار درمیان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۰ آزاده از شهرستان درمیان در بند اسارت رژیم ستمگر عراق بوده‌اند که از این تعداد در حال حاضر تنها هشت نفر در شهرستان زندگی می‌کنند.

بشیری‌زاده با بیان اینکه مردم و مسوولان مدیون خون شهدا هستند اظهار کرد: آرامش حاکم بر جامعه، ناشی از برکت خون شهداست.

وی با تاکید براینکه باید حضور مسوولان در بین خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان افزایش یابد، گفت: سال گذشته یک سری از مشکلات آزادگان به فرمانداری ارسال و پیگیری شده است.

فرماندار درمیان درخواست کرد که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مشکلات آزادگان را به صورت جدی پیگیری کند.

بشیری‌زاده یادآور شد: در هفته دولت امسال ۶۷ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان درمیان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد حسین عربشاهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری درمیان نیز اظهار کرد: آزادگان برگ‌های زرینی از تاریخ هستند که وقایع تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس را به یادگار دارند.

عربشاهی ادامه داد: نیازهای آزادگان و جانباران را نمی‌توان تنها از طریق حرف و صحبت برطرف کرد بلکه باید به صورت عملی نیازهای اجتماعی و فرهنگی آزادگان را در سطح جامعه برطرف کنیم.

در این مراسم از هشت آزاده هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد و "مهدی عباسی" به عنوان رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان درمیان معرفی و از زحمات "علی اکبررضایی" رییس سابق این اداره تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار