ترافیک در جاده هراز از محدوده‌های پارک جنگلی، چلاو و گزنگ از شمال به جنوب جاده هراز بسیار سنگین است.
کد خبر: ۷۸۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 27 September 2019

ترافیک سنگین در برخی جاده‌های مازندران /جاده چالوس تا ساعت ۲ بامداد یکطرفه است

ترافیک هم اکنون در جاده‌های چالوس ، هراز و ساری - کیاسر سنگین است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رئیس پلیس راه مازندران به یکطرفه شدن جاده چالوس از بعدازظهر امروز اشاره کرد و گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده کندوان محدوده مرزن آباد تا پل دزدبن از شمال به جنوب سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: ترافیک در جاده هراز از محدوده‌های پارک جنگلی، چلاو و گزنگ از شمال به جنوب جاده هراز بسیار سنگین است.

او با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده سوادکوه و محدوده‌های درون شهری استان روان است، گفت: ترافیک در جاده ساری - کیاسر محدوده سه راهی تاکام به ساری نیمه سنگین و روان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده چالوس تا ساعت ۲ بامداد فردا یکطرفه است، افزود: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان خودرو‌ها الزامی است.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار