رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: عقب نشینی از مواضع استکبار ستیزی، دشمنان را در طراحی‌ توطئه‌های جدیدتر برای ضربه به نظام اسلامی مصمم‌تر می‌سازد.
کد خبر: ۷۸۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 18 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان افزود: مواضع مستحکم استکبارستیزی بیانگر وحدت ملت اسلامی در رفع ظلم و ستم بوده و باید هرچه بیشتر این نوع مواضع را تقویت کرد.

وی ادامه داد: با پافشاری بر مواضع استکبارستیزی عوامل سوء استفاده کننده داخلی و آمریکایی نسبت به مواضع خود در قبال ایران اسلامی عقب نشینی خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۱۳آبان در تاریخ جمهوری اسلامی از سابقه درخشانی در مبارزه با استکبار جهانی برخوردار است که از جمله آن میتوان به جانفشانی دانش آموزن در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره داشت.

وی خاطرنشان کرد: مواضع ضد استکباری امام (ره) از سال ۴۲ تاکنون نشان دهنده اهمیت موضع گیری در برابر مواضع استکباری است .

روحی یزدی گفت: امروز شاهد آن هستیم که با گذر زمان دشمنان انقلاب اسلامی ترفندهای پیچیده تری را برای ضربه به نظام اسلامی در پیش گرفته اند بنابراین لازم است با برنامه ریزی مناسبت های مهم و تاریخی از جمله ۱۳ آبان را هرچه با شکوهتر برگزار کرد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری  یادآور شد: اگر آمریکا احساس کند فشار بر ملت ایران اسلامی تاثیرگذار بوده و از مواضع استکباری خود دوری کنیم هرگز روی آسایش را نخواهیم دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: بنابراین نهادهای اجرایی باید با تعامل هرچه بیشتر تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوهتر مراسم این روز را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته مراسمهای ۱۳ آبان ویژه دانش آموزان بود درحالی که باید تمهیدات لازم را برای حضورتمام اقشار مردم با پررنگ جلوه دادن حضور دانش آموزی داشت.

در این نشست نمایندگان حوزه های امنیتی ،اجتماعی ، فرهنگی به بیان برنامه ها و اقدامات خود برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۱۳آبان در استان البرز پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار