همزمان با پایان تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی پلیس راه نیروی انتظامی روز چهارشنبه با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان و هراز در سه روز پایانی این تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 18 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ همه ساله همزمان با پایان تعطیلات تابستانی، محورهای منتهی به پایتخت به دلیل  حجم زیاد تردد خودروها برای بازگشت به پایتخت و دیگر شهرها  زیر بار ترافیک سنگین خودروها قرار می گیرد و به همین دلیل هم پلیس راه کشور امسال نیز برای کاهش ترافیک در دو محور کندوان و هراز و روان سازی حرکت خودروها محدودیت های چند روزه را در این دو محور اعمال می کند تا از این طریق مسافران بدون هیچگونه حادثه ای و با ترافیک روان تر به مقصد برسند.

محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷  روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز در این مدت ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز بعد ازآب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد روز پنجشنبه و از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه  (بیست وهشتم تا سی و یکم شهریور)  تا  ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع می باشد.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه بیست و نهم شهریور از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار