رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ترویج و تسهیل در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در البرز جزو اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی است.
کد خبر: ۷۸۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 17 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سیدمجید موسوی در جلسه توسعه کشت‌های گلخانه‌ای ضمن اشاره به رویکردهای وزارت جهاد کشاورزی در جهت افزایش عملکرد و بهره وری عوامل تولید، بر اهمیت توسعه گلخانه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: همه دست اندر کاران این امر در استان باید به گونه‌ای عمل نمایند تا ضمن ترویج، شرایط سهل و آسانی جهت احداث گلخانه‌ها ایجاد گردد و این بخش سرعت بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: هر متر گلخانه‌ای که در استان ایجاد می‌شود در جهت رفع بحران و مشکلات تامین آب در استان و بخش کشاورزی موثر است، بنابراین تعهدی که برعهده استان گذاشته شده است  باید عملیاتی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه گفت: طبق دستورالمل ابلاغی جدید، شرایط جهت ایجاد و احداث گلخانه‌ها سهل‌تر و آسان شده به گونه‌ای که حتی در زمین‌های مشاع و قولنامه‌ای نیز به این طرح‌ها اجازه احداث داده شده است و طبق قانون متقاضیان می‌توانند فعالیت خود را با شرایط جدید شروع نمایند و در همین راستا از مسئولین استانی انتظار داریم نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: جهت تسریع در کارها طرحی در این خصوص تهیه گردد که مورد پذیرش بانک عامل، سازمان نظام مهندسی و امور آب استان و جهاد کشاورزی باشد و بر اساس این طرح متقاضیان اقدام نمایند و دچار سردرگمی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار